28 Aralık 2010 Salı

VAKKO'nun Yeni Yıl Lezzetleri...

VAKKO Chocolate Kestaneli
&
VAKKO Bitter Gaufrette


  Birkaç gün evvel İstinye Park'a gittiğimde meşhur VAKKO Chocolate da uğradım.Özel bir tip çikolata hazırlamışlar 2011 yılbaşısı için.Kestaneli , hem bitter hem de sütlü versiyonu mevcut kutuda.Yemek için yılbaşı akşamını bekleyemedim :) İlk anda paketi açtığımda kestaneleri çikolatayla kaplamışlar zannettim, kestane şeklinde çikolatalarla doluydu paket.Sonradan deneyince anladım ki; kestane ezmesi ve bir miktar krokan karıştırıp üstünü değişik tarzda çikolatalarla kaplamışlar.Ağızda ilk olarak çikolatanın tadı alınıyor, sonra kestanenin, ağızda hemen dağılıyor elbette ki.Vaktiniz ve paranız müsaitse (89TL) deneyebilirsiniz…

VAKKO Chocolate Kestaneli 

  Bir de 15'lik bitter Gofret paketlerinden aldım.Gofretler beşerli olarak üç tane ana paket şeklinde.Yaklaşık boyları 6 - 7 cm civarında.Dışı bitter kaplı, içinde de iki kat bitter çikolata var.Fiyatı elbetteki daha hesaplı.( 20TL), ayrıca süsü de çok güzel değinmeden edemeyeceğim. Herhalde Vakko için özel üretilmiş bir mini aksesuar.


VAKKO Bitter Gaufrette

İyi Yıllar... :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder